förlååååååt! :(((

förlåt för jag nte bloggat så mkt!! :(( har nte hunnit! men nu ska jag försöka blogga varje dag! Men nu kmr svaren från frågestunden!



                        Fråga 1, Myh: Hur gammal eh du? seriös du ser ut typ att vah 10, azzå inge illa menat!


                          Svar: Jag är nte 10! jag är 11½, jag fyller 12 den 13 juni (:

                        
Fråga 2, sonish: är du verkligen 12 ser inte ut så kattis :'O;*


                           Svar: Haha sonia jag är nte 12, jag är typ 12! oo ja, det är jag! (;


                      
Fråga 3, sonish: kattis du kan nt va 12 år svara ärligt due typ 17 :'O ;*


                       Svar: HAHA Sonia, jag är typ 12! Jag är nte 17, jag lovar! (;


                     
Fråga 4, gamze: NÄÄR KAN VIII UUT? DU HAR JU ALLTIID NÅT ATT GÖRA!<3


                      Svar: Haha Gamze vi kan gå ut när jag har tid! jag har ju ditt nr så jag kan ringa lr smsa när vi kan gå ut! <33

                      
Fråga 5, Sara: Kommer du ihåg när jag ramlade i Annmaris port? HAAHHAHA (du sa att jag skulle fråga något så jag frågade det här hahah)<3


                     Svar: HAHAHA deklart jag kmr ihåg! Det va ju årets roligaste som hände! HAHAHAH ;**


                    Fråga 6, Sara:
varför måste du gå hem så tidigt?


                    Svar: För att jag har fullt med läxor, och har typ engelska oo matteprov varje dag utan att jag vet om det 8DD


                 
Fråga 7, Sara: Hur många hårstrån har du på huvudet?


                 Svar: HAHA du är så onödig ._. troru jag vet? ._. -.-


              
Fråga 8, Jontemannen: hejhej jontemannen här xD ummmmmmm hur går det hemma?


               Svar: HAHA hejhej jonteee! ;D Det går bara bra här hemma tack för du fråga ;D


         
Fråga 9, alawi: vad är det pinsamaste du gjort i ditt liv?


          Svar: hmm.. vet nte riktigt...snubblat i matsalen framför alla tror jag ._.


                                 Hoppas ni är nöjda med era svar!! Puss oo hejj från miiigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0