Hejjjjjjj

Shulululu! Läääget? Sj äreh bara bra, mår bara fett illa! Vet nte Vf! Mått illa i typ 4 dagar nu! Weird! Jag vet jag vet, jag har te bloggat men jag har nte orkat heller! Och jag har nte tänkt på de ;) men jag kmr blogga då oo då tills jag orkar blogga varje dag ;) mhm.. Vad ska jag säga? Ligger i sängen just nu, bloggar med ipoden oo chillar! ;) väntar på att min kompis ska komma! Ringde henne för en timme sen oo hon sa att hon skulle klä på sig oo komma men hon har nte kommit än -.- najs! Idag ska min syrra oo hennes kille åka båt! Oo min brorsa ska åka t stan oo göra nåt venne vad, då blir jag ensam hemma med mami! Myysiiiigt! Men jag kmr säkert gå ut så hon blir hemma själv.. ^^ men Aja ska ringa kompisen nu o säga att hon ska skynda! Kanske uppdaterar mer senare! Puss oo hejj från mig! ;* lägger upp lite drivbilder oo vanliga bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0